donderdag 18 oktober 2012

10 things I love & 10 things I hate | Autumn/fall

De herfst is een seizoen met verschillende kanten. Leukere en minder leuke. Ik zet mijn favoriete en meest gehate dingen over de herfst op een rijtje voor jullie.





10 things I love:

1. Lekker binnen zitten voor de kachel, met een dekentje, een kopje thee en een muziekje aan. Heerlijk relaxed.
2. Elkaar warm houden, dus volop knuffelen met je vriendje.
3. Harde wind en regen, ik hou ervan (behalve als ik er doorheen moet fietsen natuurlijk).
4. Mooie foto's maken in het bos/ park. Herfstkleuren are the best!
5. Nieuwe kleren shoppen. Warme truien, mooie schoenen en hippe accessoires. Like.
6. Sjaals. Ik hou van sjaals, en mutsen, en handschoenen.


7. Herfstwandelingen maken met mijn hond Okki.
8. Een hele avond in een warm bad liggen. Tijdschrijften erbij, stuk chocola... 
9.  De wind mee hebben als je naar huis fietst.
10. Herfstkleuren in kleding, op je nagels, in je kamer.

En dan nu de 10 things I hate:

1. Regen die je make-up verpest, al voordat je op school aangekomen bent. 
2. En dan een natte spijkerbroek hebben die pas weer aan het eind van de dag is opgedroogd- als je weer naar huis moet fietsen dus...
3. Tegenwind.
4. Dat het al zo vroeg donker is.
5. In de regen je krantenwijk doen.
6. Uitglijden over natte bladeren op straat.
7. Kleren buiten hangen om te drogen, en dat die dan natregenen. 
8. Een lelijke regenjas aan moeten doen.
9. De hele dag koude handen hebben.
10. Een omgewaaide fiets.
  
 

Until next time!

Pam




Geen opmerkingen:

Een reactie posten