zaterdag 20 oktober 2012

Shoplog oktober

Hallo!

Vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik heb deze maand al een aantal dingetjes gekocht, en die ga ik jullie nu laten zien.


Dit is alles wat ik de afgelopen weken heb ingeslagen!

Dit is een zwart, wijd rokje van de New Look, besteld bij de V&D. Ik heb hem nog niet gedragen in een outfit, maar hij zit in ieder geval heel lekker en hij is lekker los.


 Bij de boekwinkel kocht ik deze twee boeken.


 Ik koop een beetje te veel cd's. Deze keer waren het er twee in één week! 


Deze verzorgingsproducten heb ik alle drie voor het eerst gekocht om te proberen. Ze bevallen me goed! De reinigingslotion van Nivea gebruik ik 's ochtends, want dan heb ik minder tijd. Het is een reinigingsmelk en tonic in één, dat scheelt weer tijd. De rechter reiniginsmelk is van de Hema, die gebruik ik 's avonds samen met mijn DIY tonic. 
De deo van Rexona gaat zweten heel goed tegen, maar hij ruikt helaas niet zo lekker. Toch vind ik hem fijn genoeg. 

Dit zijn de make-upjes die ik de laatste tijd heb gekocht. Zodra ik iets meer geld heb maak ik het meteen op, haha! Een nieuwe foundation en poeder had ik echt nodig, dus dat is een excuus :)
Ze bevallen me erg goed. De Hema foundation gebruik ik al heel lang, het is gewoon precies de goede kleur voor mij.

Until next time! 

Pam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten