vrijdag 19 oktober 2012

Want it, need it! | WISHLIST

Er staan een hoop dingen op mijn verlanglijstje. Van cd's tot kleding tot dingen voor mijn kamer... Het houdt niet op. Vandaag laat ik zien wat ik het liefst zo snel mogelijk binnen heb.

Iets legergroens, en dan het liefst jeans. Het geeft een stoere touch aan je outfit, maar omdat het een skinny jeans is heeft het toch iets vrouwelijks. Deze is van asos, maar hij kost €282,30... Dat is toch wel ver boven mijn budget.

Een cd: Pioneer van The Maine. Ik heb deze band net ontdekt en ik vind hem geweldig. Deze heb ik op Amazon gevonden, voor $9.99.

Nog een lekkere warme trui voor de herfst/ winter. Ik vind de wijnrode kleur heel mooi. Hij is van de H&M en kost €19,95.

De volgende limited edition van Catrice, SpectaculART, ga ik helemaal leegkopen. Ik vind het er geweldig uitzien. Dat printje in die oogschaduws! Wauw!

Ik heb net een wijd, zwart rokje gekocht, maar een strakke wil ik ook heel graag. Ik kan alleen nooit een geschikte vinden, de meeste zijn veel te kort voor mij.

Until next time!

Pam









Geen opmerkingen:

Een reactie posten