maandag 29 oktober 2012

Before I Die

Hallo iedereen! Sorry dat ik er zo lang niet geweest ben. Inspiratieloos, je kent het. Vandaag een 'Before I Die' artikel, met dingen die ik zeker nog wil doen in mijn leven. Enjoy!

 Dit lijkt me echt supergaaf. Gewoon je koffer pakken en wegvliegen naar een random land. Ik hou van avontuur, dus dit lijkt me ook te gek!

 Ik vind Owl City heel leuk, dus ik zou ze graag een keer live zien! Ik had al een keer kaartjes gewonnen, maar toen had ik die mail te laat gezien! Sindsdien zijn ze niet meer in Nederland geweest, balen...

  I wish...
 Ik bak graag cake en koekjes en zo, dus ik zou het ook heel leuk vinden om een keer echt cupcakes te maken voor iemands verjaardag of zo.
 Dit lijkt me zo cool!

 Ik wil later misschien wel gaan schrijven, dus het lijkt me echt een supermooi moment om je allereerste boek aan je ouders te laten zien.

 Dit wil ik al zo lang! Ik heb er helaas nog nooit de kans voor gekregen...

 Omdat Ed Sheeran awesome is. En Brits.
 Ik wil heel graag een professionele camera kopen, maar zoveel geld heb ik nog niet...

 Natuurlijk wil ik voor altijd bij mijn vriendje blijven ♥

Dit wil iedereen wel, toch?

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Xxx Pam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten